Cabral si Puya continua colaborarea cu PepsiCo intr-o noua campanie: "Lay’s are o super miza, bani in punga si-n valiza!”. Pilonii principali ai campaniei ii reprezinta spotul TV, in care cei doi sunt protagonisti si interpreteaza o adaptare a piesei "Baga bani”, si componenta de promotie, care are cea mai mare valoare a premiilor puse in joc de Lay’s pana acum.
"Asa cum ne-am obisnuit deja, Puya si Cabral surprind perfect spiritul brandului Lay’s si in noul spot, iar colaborarea cu ei este o placere pentru noi. Ne-am propus, prin hitul <<Baga bani”>>, interpretat de cei doi in varianta Lay’s, sa comunicam consumatorilor intr-un mod amuzant si antrenant despre premiile extrem de atractive oferite in campanie. Acest tip de campanie este deja o traditie pentru Lay’s, iar anul acesta premiile totale ating cea mai mare valoare din istoria Lay’s in Romania: 1.350.000 lei”, spune Alina Imbrea (Marketing Manager, Snacks East Balkans, PepsiCo).