The Creator si aproape 4 ani de competitii creative

The Creator si aproape 4 ani de competitii creative

Cei care inca nu s-au obisnuit cu noi si pasiunea noastra pentru competitii creative de toate felurile pot acum sa arunce o privire pe The Creator, platforma de concursuri de User Generated Content a Blue Idea. Am organizat deja peste 20 de competitii de creatie si am ajutat numeroase branduri sa genereze buzz si engagement creativ, activand publicul prin briefuri de creatie.

Userii IQads, pasionati de publicitate si vesnic dornici sa-si masoare potentialul creativ, sunt primii inscrisi in aceste concursuri. Competitia se desfasoara la vedere: toti participantii pot vedea lucrarile finaliste, le pot comenta si le pot promova in retelele sociale. Tipul creatiilor variaza de la imagine la video si pana la design de produs, fiind integral realizate de comunitate, si mai apoi propagate organic, online si offline.

In general exista cativa pasi de urmat pornind de la brieful creativ care trebuie publicat la inceput, continuand cu regulamentul, inscrierile, validarea lor si pana la perioada de votare, juriu si anuntarea castigatorilor. Aveti aici cateva competitii din categoriile: designNokia Lumia Design CompetitionBattle of the Six Words by AXE Excite, The Yahoo! Login Page Creative Competition, Desperados Wild Tattoo Design Competition, Nescafe Dolce Gusto Design Competition, scurtmetrajeEpic Film Fest by Samsung Galaxy Beam, AVON Movie for Life si spoof cu o competitie deja cu traditie Grand Spoof.

De 7 ani incoace, ii starnim pe pasionatii de publicitate sa se razbune pe reclamele care nu le-au placut sau sa reinterpreteze replici si faze memorabile din cele care le-au placut. Astfel, timp de 4 saptamani, cea mai importanta comunitate creativa din Romania are timp sa realizeze un spoof de maxim 90 de secunde, care sa parodieze o reclama romaneasca sau internationala. In 2013 au fost 84 de lucrari inscrise, 65 de finaliste, 2 castigatori si multe premii speciale.

Concursul de creatie NESCAFE Dolce Gusto Design Competition a reprezentat un pitch de design neconventional provocand imaginatia creativilor sub forma unui design aplicat pe unul dintre espressoarele NESCAFE Dolce Gusto. Lucrarile s-au integrat firesc pe suporturile lor, dar au fost si reimaginate sub forma unor sisteme audio, disco balls, pinguini sau caini prietenosi, personaje din poveste, curcubee, mecanisme complexe sau desene abstracte. Dupa 8 saptamani de inscrieri, votare si promovare, rezultatele au aratat astfel: 291 de creatii originale inscrise, dintre care 165 de finaliste si 53 de designuri produse.

O alta competitie spectaculoasa este cea lansata de PUMA pentru clasica jacheta T7, provocarea fiind de a transforma obiectul vestimentar intr-un veritabil billboard, o creatie care sa se foloseasca de forma jachetei PUMA si care sa o transforme, in acelasi timp, intr-un mijloc de autoexpresie. Dupa o perioada de inscrieri de peste o luna, au fost primite in concurs 338 de lucrari, dintre care cele mai bune 201 au fost selectionate in finala. Varietatea lucrarilor inscrise poate fi vazuta aici.

Reprezentantii brandurilor interesate de competitiile The Creator il pot contacta pe Marin Preda, Business Developer Blue Idea, la adresa [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related