La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre The Geeks povesteste in continuare Costin Radu (Managing Partner).
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Noi existam din 2010. 2013 a fost al treilea an in care cifra de afaceri a agentiei s-a bucurat de crestere.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Probabil decizia care a cantarit cel mai mult in felul in care ne desfasuram activitatea a fost aceea de a face o selectie mult mai riguroasa a pitch-urilor in care participam. Am inceput sa definim mai clar proiectele care ni se potrivesc si care ne plac si, poate si mai important, am inceput sa refuzam pitch-urile care solicita mult prea multe resurse. Clientii pe care i-am apreciat cel mai tare sunt cei care au stiut sa ceara in pitch exact cat au nevoie pentru a-si da seama care este agentia cu care ulterior pot sa lucreze foarte bine. Practic, daca stai bine sa te gandesti, iti poti alege agentia doar pe baza a 1-2 exercitii, unde poti sa testezi atat capacitatea agentiei de a gasi solutii strategice destepte, cat si creativitatea.