La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Infinit Solutions Agency povesteste in continuare Alexandru Cernatescu (CEO & Co-Founder).
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In 2013, ne-am focusat mult pe eficientizare interna, iar ca rezultat cifra de afaceri a ramas stabila, poate cu o usoara crestere pe diferite discipline.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Cel mai mare impact asupra business-ului l-au avut, mai degraba, deciziile luate acum aproape sase ani si anume de a fi o agentie tradigitala, o agentie care construieste digital si comunica integrat. Nu credem in schimbarile dese sau “reinventarile” companiilor, ci in alegerea unei viziuni corecte de la inceput si apoi exprimarea acesteia in servicii adaptate in functie de drumul pe care te poarta piata, contextul si asa mai departe.
Punctual, as mai mentiona ca un lucru pozitiv a fost orientarea agentiei spre conturi si clienti regionali, avand ca efect castigarea de business din afara tarii.
Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Cei mai importanti pentru Infinit vor fi intoteauna clientii pe care ii avem deja, iar cea mai importanta realizare in domeniul nostru, dupa parerea mea, este pastrarea lor in portofoliu de ani de zile.
De exemplu, mentionez ca pentru Honda lucram tradigital de aproape sase ani, pentru Domus Stil, RIN Grup sau Rompetrol de aproape cinci si asa mai departe.
Alte doua exemple sunt Praktiker, care s-a intors in portofoliul Infinit in 2013 si va ramane cu noi si in 2014 si multi ani de acum, speram noi, si Inmedio, cont castigat la inceputul lui 2013 in urma unui pitch si care, in urma rezultatelor avute impreuna va ramane in continuare in portofoliul nostru pentru al doilea an.
Am mai castigat conturi noi pe finalul lui 2013, conturi pe care le vom comunica foarte curand.
Aici as vrea sa mentionez ca vorbim si de niste conturi regionale sau din afara tarii, lucru de care suntem foarte mandri ca romani, inainte de toate.
Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
In 2013 ne-am intarit top managementul cu Shuja Shaikh (Managing Partner) si Alice Gavril (Client Service Director).
In rest, ca de la an la an, am marit echipa intr-un mod sanatos si sustenabil in mai multe directii, mai ales in functie de noile conturi castigate si necesitatile acestora.
Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Imi este foarte greu sa aleg cateva, dar as vrea sa mentionez cateva exemple de campanii facute pentru diferiti clienti:
Honda
1) Honda – campania CR-V - Winter Proof (Canale: Online + Print)
2) Honda – campania Winter Sales (Canale: Online + OOH)
Domus Stil
“Lasa-te surprins in fiecare zi” – endorsement Lora si Dan Badea (cpc online, spot tv si radio)
Rigips
“Prima Editie Rigips Trophy” – online led + eveniment BTL
Inmedio
Campania “Prinde tot la Inmedio” – campanie de online (mainly Facebook), conectata cu in-store.
De asemenea a mai fost si Rompetrol EFIXS Racing:
Rompetrol – EfixS racing – Facebook App
Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
In 2013 am invatat, poate mai mult ca niciodata, ca drumul tradigital ales de noi si de clientii nostri este cel castigator, mai ales pe termen lung.
De asemenea, prin prisma participarii Infinit ca partener la evenimentul international Interact Barcelona 2013, ne-am convins definitiv de valoarea si nivelul Romaniei in zona digital, pe plan international.
Asteptari la inceput de an
Incepem 2014 plini de speranta, cu pasiune si dorinta de a face multe lucruri noi si inovatoare, alaturi de clientii care sunt alaturi de noi de cativa ani si, in plus, alaturi de cativa clienti noi cu care abia asteptam sa ne cunoastem mai bine. Avem multe provocari frumoase inainte! Ce ne-am putea dori mai mult?