La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre AMPRO Design povesteste in continuare Irinel Ionescu (Creative Director).
Care sunt cele mai reusite proiecte ale agentiei din ultimul an
2013 a fost un an plin cu de toate: am desenat branduri de la zero, am redesenat cateva brand-uri iconice pentru categoriile lor, am crescut, am muncit. Una peste alta a fost bine!
Cele mai reusite proiecte de branding si rebranding au fost toate pe care le-am lucrat, dupa diferite criterii, desigur :): creativitate premiata, eficienta, performanta in piata.
De exemplu, din punct de vedere al creativitatii, am avut in 2013 4 premii internationale cu sticla noastra de lapte si cu proiectul concept de prezervative 981; un alt proiect reusit a fost proiectul “Traditii din Romania”, facut pentru Danone, care a penetrat remarcabil piata de lactate proaspete in scurt timp de la lansare.
Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In 2013 am lucrat pentru 20 de clienti, din care 4 clienti sunt noi, si anume: Hochland Romania, Orkla foods, Penny Cehia, Silverlink.
Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie
Eu coordonez departamentul de creatie, Mihaela Dumitrescu este Client Service Director, iar Dl. Petre Dragos coordoneaza Departamentul financiar. Structura companiei se va schimba putin incepand cu 2014, delimitand mai clar echipe complete de creatie.
Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
In 2013 am alaturat doi colegi noi departamentului Client Service (Cristina Ionescu / Senior Account Manager si Laura Facalet / Account Manager), si un nou coleg in creatie, Cosmin Cucu / Senior Designer.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Imbunatatirea structurii companiei din punct de vedere organizational si neparticiparea la pitch-uri neplatite au avut cel mai mare impact in evolutia din ultimul an, sporind eficienta.
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Cifra de afaceri in 2013 a crescut cu 27 % fata de cea din 2012.
Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
In 2013 am invatat poate mai bine ca in oricare alt an ca organizarea aduce eficienta.
Asteptari la inceput de an
Ne asteptam ca 2014 sa fie un an cu multe provocari, ce sa zic? Obiectivele noastre sunt sa perfectionam structura companiei si sa ne perfectionam procesele de lucru. Din punct de vedere financiar, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu 20 de procente fata de 2013.