Digital Star: In 2013 am castigat clientii H&M, McDonald’s, Scandia Sibiu, XXL Mega Discount, Corso, Carpatina, Indygen

Digital Star: In 2013 am castigat clientii H&M, McDonald’s, Scandia Sibiu, XXL Mega Discount, Corso, Carpatina, Indygen

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Digital Star povesteste in continuare Laurentiu Dumitrescu (Managing Director).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Am avut o usoara crestere in 2013 fata de 2012.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Orientarea agentiei catre social media a fost o decizie care a avut un impact important in evolutia agentiei noastre. Social media a crescut rapid in ultimii doi ani.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Clientii actuali sunt: Samsung, Mondelez, H&M, McDonalds, GlaxoSmithKline, Scandia Sibiu, Billa, Penny Market, XXL Mega Discount, Fashion House, Corso, Carpatina, Fabryo, Indygen.

In 2013 am castigat urmatorii clienti: H&M, McDonald’s, Scandia Sibiu, XXL Mega Discount, Corso, Carpatina, Indygen.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
Am primit cu drag in echipa noastra oameni pentru departamentul de social media, programare, design si un nou coleg in departamentul de productie video.

Care sunt cele mai reusite campanii ale agentiei din ultimul an
Lansarea brandului de inghetata Corso folosind exclusiv social media ca mediu de comunicare, lansarea Manifestului pentru creativitate (un proiect Samsung Note 3), campania de lansare Samsung Galaxy S3 mini.

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Ca daca in loc sa ne plangem, incercam sa gasim solutii si sa muncim mai mult, vom gasi pana la urma o cale prin care sa facem proiecte interesante care sa genereze rezultate (chiar si cu bugete limitate).

Cu ce asteptari incepe 2014
Cu optimism. Cred ca traim niste ani foarte interesanti. Este o perioada in care advertisingul se schimba foarte mult. Ma bucur ca am ocazia sa traiesc o astfel de schimbare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related