In 2011, cand a fost organizata prima editie Summer Well, festivalul promitea sa fie “ca o vacanta”. De trei ani incoace, asta face. Aduna mii de oamenii pe domeniul Stirbey, unde ii inchide intr-o capsula de verdeata si muzica, ii farmeca cu lasere si jocuri de lumini si-i tine captivi vreme de doua zile. Festivalul e un proiect al agentiei Livada, care are la activ opt ani de experienta in organizarea de astfel de evenimente. Echipa ofera o atentie speciala celor zece trupe pe care le reuneste sub umbrela Summer Well, intrucat stie ca muzica live a este o componenta importanta a mixului de comunicare. Cum Orange este un sustinator al muzicii alternative, n-a durat mult pana a devenit o parte esentiala a festivalului. Mai departe povesteste Andi Mitoi (Livada) despre succesul primei editii si greutatile aduse de cea de-a doua, despre dificultatea alegerii trupelor care apar pe scena Summer Well si despre transformarea festivalului intr-un love brand.
Un city break cu muzica la Summer Well
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: