La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Media Factory povesteste in continuare Ciprian Dron (General Manager).
Cele mai reusite proiecte ale agentiei din ultimul an
Anul 2013 a fost un an plin de provocari si proiecte interesante. Dintre clientii pentru care am realizat proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica: Pambac, Vio - Ilvas Lactate, Sammils, Dr.Reddy's, Coseli, MamaMia, SSAB, Romtec Austria, MedikON (fosta retea de farmacii Baby Farm), Viking Pruszynski Polonia, Rodinia, ADV Romania, Siemens Electrocasnice, Bosch Electrocasnice, Alevia s.a.m.d.
Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clienti castigati in 2013
In acest moment, numarul de clienti cu proiecte in desfasurare este mai mare de 30, o parte dintre acestia regasindu-se in lista de mai sus. In 2013, Media Factory a castigat 10 noi clienti nationali, iar anul acesta se vor vedea rezultatele finale ale 6 proiecte de rebranding incepute anul trecut pentru clienti din zona liderilor de piata pe diverse domenii. Din motive de confidentialitate nu vom dezvalui in acest moment numele clientilor.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am inceput sa participam la proiecte internationale alaturi de parteneri cu servicii conexe noua, astfel ne-am largit lista de clienti cu proiecte complexe de branding si comunicare la nivel multinational.
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Cifra de afaceri este comparativa cu cea a anului 2012.
Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Cea mai importanta concluzie este aceea ca piata europeana este deschisa catre noi, iar challenge-urile internationale devin din ce in ce mai interesante si provocatoare, oferindu-ne proiecte interesante si zone captivante de dezvoltare.
Asteptari la inceput de 2014
Dorim ca acest an sa fie unul de crestere pentru noi si clientii nostri, iar serviciile de consultanta in strategie de brand, comunicare strategica si dezvoltare de noi branduri sa aduca plus valoare consistenta in business-urile clientilor nostri, alaturi de celelalte grupuri de servicii ale companiei noastre.