Despre “Primul an de publicitate”, un volum de interviuri cu “dacii si romanii” publicitatii romanesti, am aflat chiar de la autor, Petre Barbu, care ne-a dezvaluit ideile care s-au aflat in spatele cartii. Asta se intampla prin toamna anului trecut. De atunci, volumul s-a lansat la un eveniment care a reunit o parte dintre intervievatii, se gaseste prin librarii si comunica cu cititorii printr-o pagina de Facebook.
Desi Petre Barbu nu parea sa fie de acord ca Facebook-ul e o unealta buna de promovare cand a scris un articol in Forbes despre vanzarile mici ale cartii, se pare ca a revenit la sentimente mai bune si a initiat pe reteaua lui Zuckerberg o campanie desteapta.
Azi, spre seara, pe pagina “Primul an de publicitate”, am dat peste un album de fotografii care o au in prim plan pe Ioana Iordache (Leo Burnett), unul dintre cei 13 publicitari intervievati in volum. Sunt fotografii “de la inceputuri”, din perioada despre care se vorbeste si in carte, cand agentiile de publicitate din Romania se puteau numara pe degete.
Restul imaginilor, in album.
Asteptam cu interes si fotografiile cu ceilalti 12 intervievati: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Draghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe ), Mihail Vartosu (Grey), Dragos Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spataru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Stefan Iordache (Leo Burnett) si Teddy Dumitrescu (Publicis).
“Primul an de publicitate” cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori romani care au infiintat agentii de publicitate la inceputul anilor ’90.