La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Remark Studio povestesc in continuare Cristian Stancu (management) si Viorel Rusu (creatie).
Cele mai reusite proiecte de branding si rebranding ale agentiei din ultimul an
Pentru agentia noastra proiectul anului 2013 a fost relansarea noilor sticle si etichete Bucovina. A fost cu siguranta cel mai complex si solicitant proiect, ce s-a intins pe o perioada de aproximativ 9 luni:)
Care sunt clientii agentiei in acest moment. Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
La aproximativ un an si jumatate de activitate nu ne putem lauda cu multi clienti, ii putem numara pe degetele de la cele 2 maini :)
Important este ca in 2013 am reusit sa diversificam portofoliului agentiei cu clienti/marci nationale, regionale si chiar locale, ce activeaza pe urmatoarele piete: panificatie si morarit, farma, dulciuri, servicii si IT, am obtinut primul premiu de creatie la editia Pentawards 2013, iar echipa cu care am pornit la drum nu a cunoscut variatii.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Pentru noi (Viorel Rusu - creatie si Cristian Stancu - management), important a fost sa “rodam”echipa, sa ne cunoastem si sa ne completam mai bine astfel incit sa putem deveni mai eficienti; am invatat sa credem mai mult in ideile noastre, sa ne provocam propriile solutii si sa o luam de la capat si ca de multe ori problemele sunt de fapt mai simple decit credem, dar au nevoie de abordari curajoase.
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
CA 2013 a crescut cu peste 50% vs. 2012, dar nu cred ca este indicatorul cel mai important, mai ales pentru firmele infiintate in 2012.
Invataminte din 2013 care vor ajuta in 2014
Credem ca experienta acumulata in FMCG, proiectele si realizarile din aceasta perioada ne vor ajuta sa abordam cu mai mare incredere domenii noi in 2014.
Asteptari la inceput de an
Inceputul de an il demaram cu optimism si un nou pitch cistigat; speram ca in 2014 sa crestem diversitatea si complexitatea proiectelor, sa acoperim o gama mai diversa de domenii si, de ce nu, sa exportam serviciile agentiei.