Skateboard-erii isi revendica orasul

Skateboard-erii isi revendica orasul

Toti am avut momentele noastre de rebeliune. Bunicii nostri se scaldau in iazuri in loc sa se ingrijeasca de animale, parintii nostri refuzau sa se tunda si se intalneau prin baruri obscure ca sa cante la chitari melodii hipiote. Pe vremea mea, sa fii rebel insemna sa ai skate si, calare pe el, sa testezi toate rampele, barele, treptele si alte betoane necorespunzatoare. Si, asa cum arata Nomad Skateboards intr-un spot creat de  Lola / Lowe & Partners Madrid, si in 2014 skateboarding-ul ramane un act de rebeliune. Impotriva politistilor, impotriva oamenilor care nu pricep ca e un sport care apartine orasului, impotriva celor care sunt pur si simplu plictisitori.

Nomad Skateboards a hotarat sa-si comunice manifestul "Recapata-ti orasul" creand cateva OOH-uri neconventionale, cu inteles ascuns, vazut numai de cei care practica skateboarding-ul. Astfel prin Madrid au fost asezate trei billboard-uri sub forma de rampe pentru skateboarding, camuflate perfect in peisajul orasului. Toate astea, in ideea de a-i ajuta pe skateboard-eri sa se bucure de spatiul public asa cum ar trebui sa o faca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related