Subaru se foloseste in mod ingenios de dragalasenia unei familii de labradori aurii ca sa demonstreze cat de apreciate sunt masinile pe care le produce. Cateii, pe care in mod normal ii vedem alergand prin gradini si sarind dupa mingi, joaca de data asta roluri de oameni, surprinsi in mijlocul unor activitati care necesita masina. Ceea ce nu inseamna ca labradorii renunta la obiceiurile lor cainesti, nu, ci doar ca acum pot in mod inexplicabil sa conduca si un Subaru.
De exemplu, in reclama de mai jos nu se pot abtine sa latre la masina postasului. Latratul si sofatul aparent nu sunt activitati care se impiedica una pe cealalta.
Cand domnul Barkley, capul familiei de labradori, intarzie cu privirea dupa un pudel francez care traverseaza strada, doamna Barkley face ce trebuie sa faca un caine: isi arata coltii.
In cea de-a treia reclama, adolescenta familiei Barkley si un alt catelandru sunt intr-un Subaru si impartasesc traditionalul sarut de la sfarsitul intalnirii intr-un stil tipic cainesc.
In "Road Trip to Convenience Store", familia de labradori e surprinsa abandonand masina si indreptandu-se in pas alert catre toaleta dintr-o benzinarie. Evident, ca sa se bucure de o reconfortanta gura de apa din vasul de toaleta.
Toate reclamele astea demonstreaza ca, inclusiv atunci cand e vorba de o familie de labradori, masinile Subaru sunt confortabile si utile. Era important ca brandul sa arate toate lucrurile astea deoarece cainii sunt parte din familiile care cumpara masinile Subaru si era necesara inclusiv aprobarea lor. De unde si sloganul campaniei "Dog tested. Dog approved".