In vacanta vreau sa-mi pierd memoria

In vacanta vreau sa-mi pierd memoria

Daca am sta sa ne gandim cu adevarat la cate zile libere avem la dispozitie si pe cate dintre astea ne permitem sa le petrecem intr-un alt colt al lumii, probabil concediile noastre ar arata altfel. Reclama creata de Goodby Silverstein & Partners pentru linia de cruiser-e Princess Cruisers pune punctul pe “i”, vorbind despre toate lucrurile pe care ni le dorim de la o vacanta, dar pe care nu le mai obtinem pentru ca ajungem sa facem compromisuri. Spotul aminteste de toate motivele pentru care ne ridicam valizele ticsite si iesim pe usa. Ne spune care sunt elementele care fac dintr-un citybreak o vacanta in adevaratul sens al cuvantului:

Spotul face parte din campania “Come back new”, care valoreaza 20 de milioane de dolari, potrivit Marketing Daily.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related