Stim ca barbatii romani de pana in 30 de ani se arata interesati de imaginea personala, potrivit raportului "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research. Pentru barbatii din Brazzaville, capitala Republicii Democrate Congo, modul in care se prezinta e un stil de viata indiferent de varsta. Eleganta e o caracteristica intrinseca a esentei lor masculine, o trasatura care ii uneste sub aceeasi umbrela pe toti membrii unui grup pe care ei il numesc La Societe de Ambianceurs et des Personnes Elegantes (Societatea Oamenilor Eleganti - SAPE).
Razboaiele civile din Republica Democrata Congo au perturbat echilibrul unei democratii care permitea existenta unei societati a persoanelor elegante. La sfarsitul confruntarilor armate, barbatii congolezi au redevenit muncitori pe plantatiile de trestiile de zahar, dar nu au facut pierduta eleganta acoperita de praful si pulberea lasate in urma de razboi.
Scena care deschide spotul TV "The Sapeurs", de la Guinness, descrie intocmai momentul zilei in care membrii grupului SAPE se transforma, din muncitori pe plantatiile de trestie de zahar, in domni rafinati, colorati, care-si imbratiseaza adevarata chemare spre eleganta si "joie de vivre".
Pofta de viata a membrilor grupului SAPE este cea care le permite sa devina barbatii in care cred cu adevarat. Reclama e o opera de arta, care descrie in culori si muzica toate elementele unei culturi cu adevarat unice. O piesa care se potriveste perfect in mecanismul pe care Guinness l-a construit odata cu campania "Made of More". Tabloul gentilomilor congolezi e intregit de un documentar despre stilul si portul barbatilor din Brazzaville, care-si respecta infatisarea si spiritul energic asa cum respecta un crez care ii ghideaza in viata.