Dupa zece ani petrecuti in Leo Burnett, acea parte din Tudor Cuciuc care era pasionata de productia publicitara foto-video a inceput sa ridice vocea si s-o acopere pe cea care ii spunea ca nu e nimic mai frumos decat sa fii director de creatie. Asa ca, in vara lui 2013, dupa plecarea din Leo, Tudor s-a dedicat full-time studioului sau de productie foto-video – Fiodor Ad Studio. Mi-a spus ca pozitiile de creativ in agentie si cea de om de productie ii plac la fel de mult, dar cum a decurs totusi tranzitia? Cititi mai multe despre ce s-a intamplat dupa plecarea lui din agentie, despre planurile lui de viitor si despre productia publicitara foto-video, in randurile ce urmeaza.
Tudor Cuciuc (Fiodor Ad Studio): Nu reusesc sa inteleg de ce, la proiectele in care se investeste mult timp pe strategii si multi bani de media, executia e lasata pe ultimul loc
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: