HEINEKEN si Armin van Buuren incurajeaza consumul moderat de alcool in campania "Dance More, Drink Slow"

HEINEKEN si Armin van Buuren incurajeaza consumul moderat de alcool in campania "Dance More, Drink Slow"

HEINEKEN a incheiat un parteneriat cu DJ-ul Armin van Buuren pentru prima campanie ce promoveaza consumul responsabil de alcool pe ringul de dans si in jurul acestuia, in randul tinerilor adulti. Campania globala numita "Dance More, Drink Slow" are ca obiectiv transformarea consumului moderat intr-un comportament aspirational pentru cei care petrec o seara in oras, subliniind importanta de a detine si pastra controlul in orice situatie, arata un comunicat emis de Oxygen PR.

Campania este sustinuta de noua melodie a lui Armin van Buuren, "Save my Night", care incurajeaza si celebreaza comportamentul moderat si este difuzata in 42 de tari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related