Logo Bigger a creat noul site al lantului de restaurante cu mancare chinezeasca Wu Xing, dezvoltat special pentru a imbunatati experienta utilizatorilor. Site-ul ofera acces rapid la produsele preferate, recomandari pe baza alegerilor anterioare si un design grafic intuitiv, arata un comunicat emis de agentie.
"Am pornit de la un website creat nu cu mult timp in urma, pentru FOODA, si ne-am gandit cum am putea imbunatati experienta utilizatorilor atunci cand acestia doresc sa faca o comanda. Am insistat mult pe partea vizuala si pe oferirea unor imagini de produs cat mai reale, cat mai apetisante, pentru ca, in fond, oamenii asta isi doresc. Ei sunt atrasi de felul in care arata produsul si abia apoi se uita la pret, ingrediente si asa mai departe. Am incercat sa cream un layout cat mai curat si cat mai intuitiv, pentru ca cei care intra pe site sa ajunga exact acolo unde isi doresc, intr-un timp cat mai scurt, fara dificultati de navigare. Si, pentru ca traim in epoca in care smartphone-ul si tableta au ajuns sa ne insoteasca aproape oriunde, am creat aceasta platforma astfel incat sa poata fi accesata si utilizata de pe orice fel de dispozitiv mobil", a declarat Matei Arnautu (Senior Art Director, Logo Bigger).