Moneda aluneca prin fanta unui joc electronic intr-o fractiune de secunda. Bucata de metal declanseaza pinionul care, la randul lui, pune in miscare cateva roti dintate care actioneaza asupra altora si, in mai putin de un minut, intregul mecanism e traversat de un impuls care il aduce la viata. O idee, la fel ca moneda de dimensiunea si greutatea ideale, are capacitatea de a pune in miscare componentele unui sistem ale carui elemente sunt perfect inlantuite: idee – oportunitate – client – campanie.
Stefan Chiritescu (Head of Innovation, Graffiti BBDO) era la un meci al Stelei, chiar inainte de calificarea echipei in grupele UEFA Champions League. Acolo a vazut, pentru prima data, suporterii aruncandu-si pe jos monedele cu care nu aveau voie sa intre pe stadion. Ideea de a folosi maruntisul abandonat de fani in ajunul meciurilor a declansat, in urmatoarea dimineata de luni, un mail care a ajuns in inbox-urile lui Cristian Pantazi (Creative Director, Kaleidoscope Proximity) si al Adei Teslaru (Director of possibilities, BBDO Group Romania). Asa a luat nastere proiectul "Pentru tine doar o moneda. Pentru ei un viitor".