Rezultatele campaniei de lansare ELF Evolution, dezvoltata de Pixio: 19.000 de vizitatori unici pe site in doua luni

Rezultatele campaniei de lansare ELF Evolution, dezvoltata de Pixio: 19.000 de vizitatori unici pe site in doua luni

Pixio a conceput si executat o campanie interactiva pentru lansarea ELF Evolution, o gama de lubrifianti auto din portofoliul Total Romania. Obiectivele campaniei au fost cresterea awareness-ului, testarea de produs, implicarea si fidelizarea consumatorilor, informeaza un comunicat emis de Pixio. Timp de doua luni de campanie, intre 1 octombrie si 2 decembrie, microsite-ul elfevolution.ro a atras 19.150 de vizitatori unici, cu peste 24.000 de pagini vizualizate si 7.000 de jocuri finalizate.

Pixio a fost agentia aleasa pentru concept si executie, dupa ce a propus un pachet de solutii online si offline, un mecanism de joc online cu premii si un site de campanie. Provocarea competitiei a fost de a identifica uleiurile din noua gama ELF Evolution, care rulau pe rafturi virtuale, iar la un click pe bidoane jucatorul obtinea puncte si timp de joc. In schimb, bidoanele capcana depunctau concurentul si scadeau timpul limita. Punctajele cele mai mari au fost premiate cu produse ELF Evolution in fiecare saptamana de campanie, iar cei mai fideli jucatori au primit premii bonus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related