Nu stiu de voi, dar pe mine berea ma transforma. Nu la fel de tare ca vodka, dar pe acolo. Un numar potrivit de sticle ma face sa spun lucruri indoielnice, sa imi arat cele mai bune miscari pe ringul de dans si sa ma bag in seama cu toata lumea. Pentru ca dupa cateva sticle de bere toata lumea pare frumoasa si dispusa sa stea de vorba cu mine. Poate si cu voi se intampla la fel. Mai ales cand sunteti intre prieteni.
Brandurile de bauturi, de obicei, nu vor sa comunice partea asta. Adica nu prea vezi campanii in care oameni ca mine o iau razna prin cluburi si danseaza ca niste animalute dupa ce beau ceva. Nu, in advertisingul pentru bauturi alcoolice ni se spune ca un pahar de licoare o sa ne faca super cool, ca o sa ne deschida usi etc. Pana azi.
Carlton Dry, un brand de bere australian, a lansat o serie de video-uri curajoase, in care un grup de prieteni se manifesta stupid dupa cateva beri. Clipuletele fac parte din campania #HelloBeer creata de Clemenger BBDO si sunt senzationale. Adica nici nu va puteti imagina ce fac oamenii aia acolo. De la costume de sumo facute din pungi de gunoi pana la crenvursti fierti in masina de spalat vase. 3 minute si un pic de pure awesomeness. Nu stiu daca si majoritatea barbatilor romani se manifesta asa dupa cateva beri, dar am citit cam pe unde se situeaza aceasta bautura in preferintele lor in “Barbatul – de la arc la shopping cart”, un raport de cercetare realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research. E in top. Dar sa-i vedem pe baietii astia si apoi sa ne dam cu parerea: