Studiu ROADS: Telecomul, industria care a investit cel mai mult in publicitatea online locala in prima jumatate a lui 2013

Studiu ROADS: Telecomul, industria care a investit cel mai mult in publicitatea online locala in prima jumatate a lui 2013

Cel mai recent studiu ROADS desfasurat de PwC Romania pentru IAB Romania arata ca in primele sase luni din 2013 industria telecom a contribuit cu o investitie de 7.3 milioane de lei din totalul de 45.5 milioane de lei, cat a valorat piata de publicitate online autohtona in primul semestru al anului. Telecomul ramane industria care investeste cel mai mult in publicitatea online, sector al carei valori a scazut cu 2% fata de primul semestru al anului trecut.

In topul industriilor ce investesc cel mai mult in publicitate online, telecomul este urmat de sectorul bancar, cu o investitie de 4.4 milioane de lei pe primul semestru al 2013, si de cel auto, care a investit in aceeasi perioada 4.2 milioane de lei. Formatele utilizate cu precadere in publicitatea online din primul semestru al lui 2013 raman cele embed si formatele interuptive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related