RODINIA - noua identitate a Asociatiei de legume si fructe Prisacani, creata de Media Factory

RODINIA - noua identitate a Asociatiei de legume si fructe Prisacani, creata de Media Factory

Media Factory a construit identitatea verbala, identitatea vizuala si principalele instrumente de comunicare pentru Asociatia de legume si fructe Prisacani. Noua identitate verbala "RODINIA" sta sub semnul unui inteles special pentru romani: bogatia gliei, darnicia ogoarelor si mult belsug, arata un comunicat emis de agentie.

"Sloganul «Savoare de la soare» intregeste universul agricol traditional. Identitatea verbala isi are radacina intr-un cuvant romanesc al carui sonoritate are semnificatii speciale profunde pentru satul romanesc: rodul bun defineste intreaga istorie a agriculturii romanesti si o intreaga cultura populara. RODINIA spune povestea tinutului unde rasar, cresc si se coc cele mai bune si sanatoase roade, prin pasiune, truda si metode agricole traditionale, din pamant romanesc, pentru ca fiecare dintre noi sa ne bucuram de produse pline de savoare si de calitate", au declarat reprezentantii Media Factory.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related