Iisus, Maica Tereza si Ghandi intra intr-un bar. Glumesc. Iisus, Maica Tereza, Ghandi si un tip pe la vreo 25 de ani, aparent fara nicio calitate extraordinara, stau la o masa. Asa incepe unul dintre cele trei spoturi lansate saptamana asta de UNICEF Suedia. Create de Forsman & Bodenfors, clipurile ii prezinta pe cei trei binefacatori ai umanitatii stand de vorba in Casa Binelui, povestind de ce se afla acolo: Maica Tereza a ajutat saracii, Ghandi s-a infometat pentru poporul sau, iar Iisus s-a sacrificat pentru oameni. In cadru apare si tipul cel nou, care sta si el la masa, dar pe care nu-l cunoaste nimeni. "Hei, tu cum ai ajuns aici?", il intreaba Iisus. "Am dat click pe un banner", raspunde acesta. Ce fel de banner e ala, vedeti mai jos:
Si asta nu e tot. Mai avem inca doua de vazut. In urmatorul, Iisus isi citeste povestea, adica Biblia. Cand termina, il indeamna si pe tipul cel nou sa-si povesteasca viata: s-a nascut intr-o suburbie din Stockholm, a urmat cursurile unei scoli normale, mai are doi frati si in facultate a mers in Australia. "Ca sa faci voluntariat, banuiesc", ii spune Ghandi. "Ah nu, ca sa ma distrez", ii raspunde acesta:
Si in cel de-al treilea, tipul cel nou ii arata Internetul lui Iisus. Acesta vrea sa vada bannerul cel bun si sa dea si El click. Nu-i iese din prima:
Mesajul campaniei: azi, in comparatie cu vremurile in care au trait cei trei binefacatori, e mult mai usor sa faci bine in lume. Doar la un click distanta. Click, click, click.