Festivalul Eurobest 2013, care s-a desfasurat in perioada 4-7 decembrie la Lisabona, si-a anuntat castigatorii. Dintre agentiile romanesti de pe shortlist, McCann Erickson a castigat Gold, Bronze si Silver, Graffiti BBDO Silver si Bronze, iar GMP a plecat acasa cu un Grand Prix.
"Why Don’t You Come Over", campanie realizata de GMP pentru Gandul.info si dezvoltata impreuna cu Webstyler, a castigat Grand Prix la categoria PR, unde a fost pe shortlist la subcategoria Consumer Services.
"E o onoare pentru noi ca am luat Grand Prix la Eurobest in categoria PR pentru o campanie integrata pentru care au colaborat competente diferite ale GMP Group. Insa, mai tare ne bucura faptul ca stirile pozitive despre Romania nu contenesc sa se scrie, ca oameni care, de altfel, ii vor pe romani afara din tarile lor, afla despre campania noastra si vad si o alta fata a romanilor. Fiecare premiu international pe care campania WDYCO l-a adus in tara inseamna cate o noua ocazie de a se vorbi la nivel international despre campanie si mesajul ei. Juriile festivalelor internationale care au premiat campania, comunicatorii aflati in sala la decernare, presa internationala care a scris despre fiecare competitie in parte, toti ar fi putut fi target al campaniei. Iar atentia acordata acesteia, recunoasterea creativitatii, a inovatiei in PR si comunicare online pentru WDYCO se intorc ca beneficii pentru Romania, nu doar pentru GMP Group si Mediafax Group", a declarat Felix Tataru (Presedinte, GMP Group), intr-un comunicat emis de agentie.