Un joc de poker nu e la fel de palpitant daca nu e pe bani. Daca like-urile ar costa, mai mult ca sigur gandul la factura de la sfarsitul lunii ne-ar impiedica sa le impartim cu atata lejeritate. Dar acum like-urile sunt atat de usor de daruit, incat lucrul asta i-a facut pe cei de la Burger King Norvegia sa se indoiasca de loialitatea celor 38.000 de fani pe care ii adunasera pe Facebook. Asa ca s-au gandit sa lanseze o noua pagina de brand in jurul careia sa adune o comunitate de oameni care nu doar apreciaza burgerii, ci care iubesc cu adevarat Whopper-ul de la Burger King. Fanii au avut de ales intre a primi un voucher gratuit pentru un Big Mac (McDonald's) impreuna cu o ban pe viata de pe noua pagina de Facebook sau acces liber la comunitatea care este cu adevarat loiala Whopper-ului. Cati fani au pierdut cei de la Burger King si ce au reusit sa obtina la nivel de engagement, vedeti in case-ul de mai jos:
Burger King e cunoscut pentru probele prin care isi trece publicul, care trebuie sa-si demonstreze loialitatea. De exemplu, in 2009, lantul de fast food a pus in balanta prieteniile pe Facebook si un Whopper gratuit.