E perioada aia a anului. Nu ma refer la sezonul cadourilor de Craciun, al petrecerilor cu prietenii si al meselor cu cei dragi, ci la cel al numararii banilor incasati dupa Black Friday. Nu se abate de la regula compania care a inventat boardgame-ul Cards Against Humanity care, cu ocazia zilei internationale a superofertelor, a decis sa creasca pretul produselor lor cu 5 dolari. Da, exact, sa creasca pretul, in spiritul zeflemitor cu care si-a obisnuit clientii de-a lungul timpului.
Rationamentul, povestea Max Temkin (unul dintre fondatorii companiei care produce jocul), a fost sa gaseasca o solutie pentru a se face remarcati in avalansa de oferte si campanii in care jucatorii mari investisera bani seriosi. Pentru ca ideea proiectului Cards Against Humanity s-a bazat intotdeauna pe onestitate, dar si pe cat de scandalos erau dispusi sa se comporte utilizatorii jocului, campania lor ironizeaza goana asta dupa vanzari fortate de Black Friday intr-un stil obraznic, absurd si, pe undeva, genial.