Si daca am creste preturile de Black Friday?

Si daca am creste preturile de Black Friday?

E perioada aia a anului. Nu ma refer la sezonul cadourilor de Craciun, al petrecerilor cu prietenii si al meselor cu cei dragi, ci la cel al numararii banilor incasati dupa Black Friday. Nu se abate de la regula compania care a inventat boardgame-ul Cards Against Humanity care, cu ocazia zilei internationale a superofertelor, a decis sa creasca pretul produselor lor cu 5 dolari. Da, exact, sa creasca pretul, in spiritul zeflemitor cu care si-a obisnuit clientii de-a lungul timpului.

Rationamentul, povestea Max Temkin (unul dintre fondatorii companiei care produce jocul), a fost sa gaseasca o solutie pentru a se face remarcati in avalansa de oferte si campanii in care jucatorii mari investisera bani seriosi. Pentru ca ideea proiectului Cards Against Humanity s-a bazat intotdeauna pe onestitate, dar si pe cat de scandalos erau dispusi sa se comporte utilizatorii jocului, campania lor ironizeaza goana asta dupa vanzari fortate de Black Friday intr-un stil obraznic, absurd si, pe undeva, genial.

Culmea e ca vanzarile de anul asta pentru produsele Cards Against Humanity chiar au crescut (desi cu putin) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Iar publicul larg a primit cu foarte multa deschidere superoferta de pret. Povestea din spatele campaniei a fost preluata, printre alte publicatii, de The Guardian, USA Today, Polygon, BuzzFeed, All Things D, Chicagoist si AdWeek. Fanii Cards Against Humanity au intrat rapid in joc, postand raspunsuri de genul: "Va rog sa lansati un cod promotional ca sa pot obtine oferta asta pe parcursul intregului an" sau "Nu pot sa dorm din cauza acestei oferte care mi-a schimbat viata, e numai vina voastra. Trebuie sa ma duc sa-mi iau cardul de credit".

Unul dintre lucrurile bune pe care le-a adus campania asta este, din punctul meu de vedere, ocazia de a rade intr-o zi in care toata lumea e prea ocupata sa alerge dupa pretul cel mai bun. Dovada e postarea asta de pe pagina lor de Facebook: "MEGAPROMOTIE DE BLACK FRIDAY! Numai azi, toate produsele Cards Against Humanity costa cu 5 dolari mai mult. Scapati de pulpa de curca, luati-va portofelele si prindeti aceasta oferta care vine o singura data in viata!". In plus, pentru toti oamenii care aveau plangeri legate de oferta Cards Against Humanity, creatorii campaniei au adaugat la deja super amuzantele raspunsuri de la FAQ pe urmatoarele doua:

De ce astazi toate produsele voastre costa mai mult?
Participam la traditia de Black Friday, o sarbatoare americana care celebreaza momentul in care tribul Wampanoag a salvat intemeietorii coloniei Plymouth folosind oferte incredibile. Toate produsele noastre costa doar azi cu 5 dolari mai mult astfel incat voi sa va bucurati mai mult de ele.

Sunt suparat pentru ca faceti o gluma despre Black Friday.
Esti probabil o persoana rea.

Nu e prima data cand compania din spatele jocului Cards Against Humanity ia peste picior traditiile obisnuite. De exemplu, pe la mijlocul lui noiembrie creatorii boardgame-ului au promis sa livreze 12 cadouri bullshit, timp de 12 zile, pentru 12 dolari.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related