Un domn vrea sa cumpere o bormasina. Il cunoasteti, sunt sigur. E politicos si explica raspicat de ce vrea sa faca aceasta achizitie: il deranjeaza muzica vecinilor si vrea sa le raspunda cu aceeasi moneda. Pe fata lui se citeste o incantare usor diabolica. Domnul e prieten cu o domnisoara care vrea sa cumpere un smartphone pentru ca toate prietenele ei au un astfel de gadget. Si cu tipul care vrea sa inchirieze o garsoniera caci tocmai s-a despartit de prietena lui perfecta. Si cu alte cateva personaje care seamana bine de tot cu vecinii nostri, colegii de facultate sau rudele de prin alte orase. Ii cunoastem pe toti, mai ales ca de prin septembrie ii vedem aproape in fiecare zi. Cel putin daca deschidem televizorul sau cautam ceva pe net. Sunt oamenii din spoturile de la Mercador.ro. Poate ne enerveaza, poate ne amuza sau poate ne inspira. Unii dintre noi i-am share-uit pe Facebook, i-am cautat pe YouTube sau i-am parodiat. Ei sunt acolo sa ne reaminteasca mereu ca cel mai bun loc in care putem vinde sau cumpara ceva e Mercador.ro. Cum au ajuns sa faca asta si cine i-a pus acolo am aflat din surse sigure, de la publicitarii de la The Geeks. Ei sunt oamenii din spatele personajelor Mercador.ro: Costin Radu (Managing Partner), Vlad Petre (Brand Communication Director), Tudor Pop (Copywriter) si Vladimir Belciug (Copywriter). I-am prins intr-o seara, chiar inainte de o filmare pentru campania in discutie, si nu i-am scutit de nicio intrebare, nici macar de aia despre concurenta si despre lupta publicitara a site-urilor de anunturi. Ne-au raspuns, ca-s baieti de treaba. Poftiti la bormasini.
Povestea celei mai cunoscute bormasini din publicitatea romaneasca, spusa de The Geeks
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: