Povestea celei mai cunoscute bormasini din publicitatea romaneasca, spusa de The Geeks

Povestea celei mai cunoscute bormasini din publicitatea romaneasca, spusa de The Geeks

Un domn vrea sa cumpere o bormasina. Il cunoasteti, sunt sigur. E politicos si explica raspicat de ce vrea sa faca aceasta achizitie: il deranjeaza muzica vecinilor si vrea sa le raspunda cu aceeasi moneda. Pe fata lui se citeste o incantare usor diabolica. Domnul e prieten cu o domnisoara care vrea sa cumpere un smartphone pentru ca toate prietenele ei au un astfel de gadget. Si cu tipul care vrea sa inchirieze o garsoniera caci tocmai s-a despartit de prietena lui perfecta. Si cu alte cateva personaje care seamana bine de tot cu vecinii nostri, colegii de facultate sau rudele de prin alte orase. Ii cunoastem pe toti, mai ales ca de prin septembrie ii vedem aproape in fiecare zi. Cel putin daca deschidem televizorul sau cautam ceva pe net. Sunt oamenii din spoturile de la Mercador.ro. Poate ne enerveaza, poate ne amuza sau poate ne inspira. Unii dintre noi i-am share-uit pe Facebook, i-am cautat pe YouTube sau i-am parodiat. Ei sunt acolo sa ne reaminteasca mereu ca cel mai bun loc in care putem vinde sau cumpara ceva e Mercador.ro. Cum au ajuns sa faca asta si cine i-a pus acolo am aflat din surse sigure, de la publicitarii de la The Geeks. Ei sunt oamenii din spatele personajelor Mercador.ro: Costin Radu (Managing Partner), Vlad Petre (Brand Communication Director), Tudor Pop (Copywriter) si Vladimir Belciug (Copywriter). I-am prins intr-o seara, chiar inainte de o filmare pentru campania in discutie, si nu i-am scutit de nicio intrebare, nici macar de aia despre concurenta si despre lupta publicitara a site-urilor de anunturi. Ne-au raspuns, ca-s baieti de treaba. Poftiti la bormasini.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related