Toti cei care am stat la un moment dat in camin suntem familiarizati cu micile afaceri ale colegilor de pe la alte etaje care aveau o imprimanta multifunctionala si printau pentru toti la ”preturi studentesti, numai la camera 302!”. Modul degajat in care Ciprian Furtuna spune povestea Azero imi aminteste de micile antreprenoriate de camin, desi, ca dimensiuni si mod de afaceri, Azero este cat se poate de departe de acestea. Ciprian si Horia Ioan, directorii asociati ai companiei, sunt fosti colegi de liceu care s-au reintalnit prin 2004 si au infiintat Azero. Sunt de specializari diferite - Horia pe zona de proiectare, iar Ciprian pe cea de software - si s-au indreptat catre print pentru ca parea o activitate relativ usoara si cu rezultate spectaculoase. Au inceput fara bani de la parinti, fara clienti si fara vreo sustinere preferentiala si au crescut afacerea organic. ”Am putea spune c-am trait o poveste clasica de start-up de succes, unul care a durat pana in 2013”, spune Ciprian. ”Nu am lucrat neaparat pentru profit, la inceput ne era suficient daca acopeream costurile. In ultimii ani, am inceput sa primim diverse scrisori, cum ca ne-am clasat pe locul 1 dupa diverse topuri de eficienta. Probabil la fel de bine puteam face si pizza”, continua el.
Ciprian Furtuna (Azero): Contactul agentiilor cu realitatea productiei este cam ca realitatea palpabila din videochat-uri
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: