O cercetare facuta de distribuitorul de nuci si alune Diamond a demonstrat ca femeile, care reprezinta doua treimi din totatul clientilor lor, gatesc nu doar pentru a face pe placul celor dragi, ci mai ales pentru a aduna complimente si laude. Dar pentru ca aprecierile bine meritate n-au venit la timpul lor, Diamond a venit cu o metoda de a compensa pentru toate astea: dand viata celor mai pline de estrogen fantezii, in niste scenarii care frizeaza nebunia.
Ce trebuie femeile sa faca este sa coaca prajituri pornind de la retelele Diamond, in schimbul carora "beneficiarii" promit sa le indeplineasca cele mai ascunse dintre dorinte. De exemplu, in lista de scenarii se numara soti care promit bai cu uleiuri sofisticate, fiice care se angajeaza sa sara peste pubertate, iubiti care jura sa-si exprime sentimentele de iubire prin crosetat sau vecine care recunosc ca nu sunt la fel de pricepute la a fi mame si sotii. Deloc la voia intamplarii, campania se desfasoara sub sloganul "Diamond Nut Fantesy", care lucreaza bine cu cele doua sensuri ale cuvantului "nut" (nebun si nuci/alune). O fi campania peste ocean, dar nu e asa departe de casa. Si femeile romance astepta laude dupa masa si iau farfuriile golite ca pe un semn de victorie. Asa spune raportul SMARK Research realizat de Nielsen Romania, "In bucataria romanilor – de la raft in farfurie". Dar pana se gandesc publicitarii autohtoni la modalitati de a rasplati femeile din Romania, vedeti ce au fac creativii de la Deutsch.