Buna dimineata, ce frumoasa este viata, mai ales cand traiesti intr-o comunitate de nudisti, unde hainele sunt un subiect tabu, aproape ca drogurile si obiceiurile sexuale bizare in lumea noastra imbracata. Nu-mi imaginez ca va puteti incepe saptamana mai bine decat vizionand acest scurt film publicitar pe care urmeaza sa vi-l prezint. Si ce daca e cu oameni goi si voi sunteti la birou? Puneti-l pe full screen si chemati toti colegii sa vada cum se traieste intr-un satuc unde viata se desfasoara in pielea goala, in stare naturala. Urmariti povestea omului care indrazneste sa incalce normele si sa poarte o pereche de blugi. Sacrilegiu!
Daca nu ati inteles nimic din primul paragraf, nu-i nimic, o sa incerc sa fiu mai coerent in al doilea. Colorado Denim, un brand de blugi, dupa cum ii spune si numele, s-a imprietenit cu trei studenti la Film si a realizat un scurt metraj care se numeste "Studies on Hysteria". Aceasta mini productie cinematografica spune povestea lui Adam, un tanar care traieste intr-o comunitate idilica de nudisti, unde viata de zi cu zi decurge ca in orice alta asezare umana, numai ca fara haine. Totul e bine si frumos, pana personajul principal gaseste in padure un obiect bizar, lasat acolo de niste nimfe. E vorba de o pereche de blugi, pe care nu o intelege la inceput, dar de care se indragosteste iremediabil. Cum reactioneaza satenii conservatori la aceasta imbracare o sa va socheze, desigur.
"Studies on Hysteria" a castigat o multime de premii internationale pe la festivalurile de gen si a atras sponsorizari, pe langa cele de la Colorado Denim, de la RedBull si multe alte companii nemtesti in general, caci de acolo se trag si oamenii care au creat acest scurt metraj. Iata si filmul:
Si daca vi s-a facut pofta de oameni imbracati intr-o lume dezbracata, va mai arat un spot mai vechi, creat pentru Levi’s, care merge pe aceeasi idee: nu e bine sa porti haine intr-o lume de nudisti. Asta e mai sexy si mai scurt, ca toate lucrurile sexy din viata: