AXA Life Insurance le-a aratat bucurestenilor viitorul, intr-o campanie semnata de United

AXA Life Insurance le-a aratat bucurestenilor viitorul, intr-o campanie semnata de United

United a creat pentru AXA Life Insurence o campanie pilot ca parte din proiectul de promovare a centrelor comerciale ca spatii media printre companii, demarat de agentie. Campania s-a desfasurat timp de patru weekend-uri consecutive, in septembrie si octombrie 2013, in Bucuresti Mall si a avut scopul de a genera lead-uri, arata un comunicat emis de United.

United si-a propus sa atraga marile industrii care la nivel mondial au optat pentru promovarea serviciilor si produselor lor direct catre consumatorii finali din centrele comerciale: asigurari, banci si alte institutii de credite, FMCG, cosmetice, electronice si electrocasnice. Din acest proiect face parte si campania AXA Life Insurance.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related