Daca pe-aici se aud clopotei de Craciun si se simte o aroma ispititoare de promotii, prin partile mai insorite ale lumii (adica prin America de Sud) discutia se concentreaza mai mult pe venirea anotimpului "trezirii la viata a naturii". La doar trei luni distanta, indragostitii au nevoie sa se pregateasca pentru astenia de primavara, cand sentimentele ii vor napadi si vor avea nevoie de orice mijloace disponibile pentru a-si declara dragostea. De exemplu, baiatul pe care urmeaza sa-l vedeti mai jos va vrea sa-i arate iubitei lui videoclipul/serenada in care a inclus cantecul pe care l-a compus pentru ea, fazanii pe care i-a inchiriat, miscarile de scena pe care le-a exersat cu prietenii lui si hainele albe pe care le-a cumparat. De asta, providerul de internet si telefonie Entel a pus la bataie planul tarifar Red Full:
Astenie de primavara, cu doar trei luni inainte
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: