De ce sa faci o reclama de Craciun care sa submineze spiritul Craciunului?
Daca ma duc la filmul unui regizor avangardist inteleg sa ma ia pomul de Craciun la goana si sa-mi infiga artificii in cap, am inteles si controversata caricatura cu Mos Craciun din revista lui Larry Flint (desi foarte greu). Dar nu inteleg de ce Mos Craciun e transformat de reclama de la Jacobs intr-un impostor?
Pentru cei care nu ati vazut reclama, scenariul ei e cam asa: un copil vede un Mos Craciun plimbandu-se prin nameti cu sacul din dotare si il ademeneste in casa cu mirosul irezistibil al cafelei Jacobs. Cand Mos Craciun ajunge in casa, surpriza! Inca cativa Mos Craciuni serveau linistiti un Jacobs pe canapeaua din sufragerie.
E un sacrificiu prea mare facut in favoarea originalitatii. Existau mii de feluri in care sa spui "cafeaua Jacobs e irezistibila" fara a-i face sa planga pe ultimii inocenti care mai credeau in Mos Craciun. Cel putin daca s-ar amuza scepticii, dar gluma nu e dintre cele mai bune.
Si, in plus, Mos Craciun nu bea cafea, bea cacao si suc de portocale!