Alb/Negru – conceptul campaniei de promovare "Perwol – Like New Designers", semnata de Armada

Alb/Negru – conceptul campaniei de promovare "Perwol – Like New Designers", semnata de Armada

Armada a gandit numele de program si conceptul creativ pentru promovarea concursului national de schite "Perwoll – Like New Designers", prin care a castigat pitch-ul organizat de Henkel Romania. Concursul se adreseaza tinerilor designeri si a fost creat pentru a reflecta implicarea brandului Perwoll in permanenta reinventare a lumii modei, arata un comunicat emis de agentie. Tema concursului este Alb/Negru.

Numele concursului, "Like New Designers" este o extensie a sloganului Perwoll, like new: "Perwoll  este astfel brandul care confisca tot ce graviteaza in jurul cuvantului nou, de la haine ca noi, la o sansa pentru noii designeri. Jocul de cuvinte aminteste de promisiunea Perwoll, numele programului fiind un manifest pentru pozitionarea brandului. In plus, actualitatea adusa de cuvantul "like", cu atat de multa greutate in zilele noastre, este foarte potrivita, fiind vorba despre un concurs care se desfasoara in mediul online", a declarat Loredana Marin (Copywriter, Armada).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related