Un nou logo si o noua directie de comunicare pentru Philips

Un nou logo si o noua directie de comunicare pentru Philips

Philips a dezvaluit ieri noua directie de comunicare a brandului – Inovatia incepe cu tine - bazata pe istoricul companiei in dezvoltarea de solutii inovatoare care aduc beneficii oamenilor. Ea porneste de la ideea conform careia inovatia este importanta atunci cand intalneste dorintele si nevoile oamenilor. Schimbarea este sustinuta si de lansarea unei platforme digitale, care prezinta impactul pe care inovatiile Philips l-au avut asupra comunitatilor, informeaza un comunicat emis de 2activePR.

Tot ieri a fost lansat si noul logo al companiei, printr-o proiectie pe fatada sediului central din Amsterdam. Dezvaluirea noii identitati vizuale a brandului a fost realizata cu ajutorul consumatorilor. Logo-ul a fost spart in aproximativ 50.000 de pixeli, iar, cu ajutorul unei campanii in social media, Philips i-a incurajat pe fani sa revendice un pixel utilizand #UncoverPhilips. Odata ce un pixel era revendicat, o bucata din logo era dezvaluita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related