Grolsch face reclama la Anti-Mall

Grolsch face reclama la Anti-Mall

Ca parte a campaniei Grolsch Awakening, Grolsch lanseaza Anti-Mall-ul, spatiu care timp de 3 zile va reuni artisti din diverse domenii care vor incerca sa puna la vanzare rezultatul pasiunii lor. Prin aceasta initiativa brandul ii incurajeaza pe experimentalisti sa isi urmeze pasiunile si sa incerce sa traiasca doar din ele. Grolsch a lansat acest proiect prin intermediul unei provocari pe platforma experimentalist.ro, prin care 15 persoane au fost special recrutate pentru a face bani din pasiunea lor, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE.

Anti-Mall-ul situat in locul fostului magazin Bucuresti va fi timp de 3 zile (6-8 decembrie) o reinterpretare a unui centru comercial, reunind minti creative, experimentalisti, modele de oameni care au reusit sa isi transforme pasiunea in job, dar si artisti romani care vor sustine concerte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related