BrandUP Interactive, agentia premiata pentru cel mai bun Web Design la Internetics 2013, a lansat studiile de caz ale proiectelor proprii castigatoare si nominalizate la festivalurile de profil din Romania. Studiile de caz vor fi publicate sub forma de serial si trimise prin e-mail celor care se aboneaza pe site-ul BrandUP, arata un comunicat emis de agentie.
Studiile de caz au fost construite in jurul tehnicilor folosite de BrandUP in procesul de creatie si dezvoltare a websiteurile si aplicatiilor web si mobile.
"Mai mult decat surse de inspiratie, materialele oferite de BrandUP ii vor ajuta pe cei interesati, dezvoltatori si clienti, sa-si imbunatateasca proiectele in 4 puncte cheie: sa construiasca Personalitatea Brandului in functie de obiectivele de marketing si directia designului; sa foloseasca Tonul adecvat pentru a crea o relatie bazata pe familiaritate cu publicul tinta; sa utilizeze Wireframes pentru a imbunatati navigarea si rata de conversie; sa pastreze Consistenta Brandingului in designul responsiv pe desktop, tableta si mobil", au declarat reprezentantii BrandUP.