Verifica i, corecta i si tipariti: mic ghid de lansare a materialelor publicitare

Verifica i, corecta i si tipariti: mic ghid de lansare a materialelor publicitare

Bunica imi povestea ca, pe vremuri, in redactia oricarui ziar exista un cap-limpede, faptura aproape mitologica, care dormea ziua si lucra frenetic noaptea. Sarcina lui, monumentala: inainte de tiparirea oricarei editii, revizuia intregul ziar, in cautarea greselilor.

Cu anii, functia capului-limpede peseme ca s-a pierdut, iar corectorii nu mai au timp sa doarma aproape deloc. Doar asa se explica avalansa de greseli care vad lumina zilei. Nu inceteaza sa ma uimeasca accidentele, asa cum n-o sa-mi dau seama de ce niciun om din lungul lant al productiei nu isi da seama ca ceva e in neregula.

Mai jos, avem exemplul Imaginarium-ului, un lant de magazine cu jucarii. Un cap-limpede ar fi observat dezacordul cu care ne intampina pliantul companiei: constructia unul/una dintre presupune existenta unui substantiv plural, care s-a deghizat marsav in una dintre sarbatoarea preferata a copiilor. Dupa care, ca printr-o minune pre-pascala, dispar, selectiv, diacritice. Rezultatul: o varza de cuvinte disparate.

Numai functiile misterioase ale creierului uman fac acest text lizibil, sarcina care ar fi trebuit sa revina totusi echipei care se ingrijeste de Imaginarium:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded