O poezie pe o cafea

O poezie pe o cafea

Julius Meinl se straduieste de la inceputul toamnei sa ne demonstreze ca poezia poate face lumea mai buna si eu am senzatia ca ii iese. Dupa ce ne-a plimbat cu metroul poetic vreo doua zile, pe la sfarsitul lui octombrie, mai exact pe 25, a transformat poezia in moneda de schimb in toata tara. In 80 de localuri Julius Meinl o cafea a costat fix cateva versuri. In total s-au strans 6.300 de poezii, suficient cat sa schimbe lumea pentru o zi. Cum a aratat poetica zi de 25 octombrie, vedem mai jos:

Activarea a fost creata de Heist Industries si a facut parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai buna”, prin care brandul urmareste readucerea poeziei in vizorul publicului larg.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related