Nimic nu mi se pare mai grozav decat publicitarii care stiu sa faca misto de ei. Mai ales in era asta a noastra, cand omul de agentie se considera a fi un reprezentant extraordinar al speciei umane si creative. Publicis s-a folosit exact de infatuarea asta a publicitarilor pentru a crea trei spoturi haioase pentru ADC*RO Awards 2013. Cu un mesaj care trebuie raspandit cat mai mult, "E greu sa castigi. E si mai greu sa #RamaiDeTreaba", campania pentru festival mizeaza pe argumente mai mult sau mai putin stiintifice care combat parerile bune despre sine ale publicitarilor care castiga premii. Asadar, il avem pe Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Bucuresti), care este convins in cateva secunde de un smecheras pe bune, un baiat cu alba neagra, ca nu el a inventat smecheria, ci egiptenii, il avem pe Cosmin Baba (Copywriter, Publicis), care e convins de un doctor ca nu el e buricul pamantului si o avem pe o domnisoara de agentie (jucata de o actrita), care e convinsa de un istoric ca ea nu e o zeita. Tare, domnule, tare:
Publicitarii fac misto de ei in campania pentru ADC*RO Awards 2013
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: