Kaleidoscope Proximity castiga contul Stejarii Country Club

Kaleidoscope Proximity castiga contul Stejarii Country Club

Stejarii Country Club intra in portofoliul Kaleidoscope Proximity in urma unui pitch desfasurat in luna iulie a acestui an, informeaza un comunicat din partea agentiei, care isi mareste astfel portofoliul de clienti pe segmentul luxury.

Agentia va coordona activitatile de comunicare ATL si Digital, oferind servicii integrate de strategie de brand, conceptualizare, design, implementare si consultanta. Sloganul sub care se desfasoara comunicarea Stejarii Country Club este "Anything but ordinary".

"Inovatia pe care Stejarii Country Club o aduce pe teritoriul Romaniei va fi cu siguranta remarcata, iar misiunea noastra va fi sa ne asiguram ca mesajul <<Anything but ordinary>> va deveni o valoare adaugata in toate mediile in care brand-ul va comunica. Acest parteneriat incepe cu forte proaspete, idei si planuri", declara Adrian Hincu (Account Director, Kaleidoscope Proximity).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related