Cum arata un festival local de publicitate respectat si inainte, si dupa gala de premiere? In ultima saptamana de inscrieri la a doua editie ADC*RO Awards, dezbatem problema cu membrii juriului. Vedeti parerea lui Bogdan Moraru, Creative Director la Draftfcb si membru al juriului la categoria Direct Communication.
Cum arata un festival local respectat de oamenii din industrie
Curat, apolitic, nesarac, cu premii, premii cu design misto, cu juriu supercreativ, intr-un loc frumos, cu seminarii tari, cu petreceri, petreceri tari, cu bautura buna, bautura moca, cu mancare buna, mancare moca, mancare cu bani, cu participanti, participanti frumosi, cu toale tari, cu freze interesante, cu discutii interesante, cu barfe bune, cu lucrari internationale, cu fantome, cu lucrari pe bune, cu aplauze, cu urlete, urlete de bucurie si cu inca 988 de caractere ca sa iasa 2000.
Ce face, ce nu face
Se face tot ce este de facut ca sa iasa o minune de festival. Nu se face nimic din ce nu se face in asa fel ca minunea de festival sa ramana minune. Nu am nici cea mai vaga idee, caci daca as fi avut… imi faceam eu festivalul meu si ma umpleam de bani si glorie.
Ce se intampla, ce nu se intampla
Te imbraci frumos, te duci la gala, o arzi interesant pe hol, incepe gala, te sui pe scena sau nu, iti iei premiul sau nu, se termina gala, o arzi din nou pe hol, interesant si mandru sau rautacios si aparent nepasator, te duci la petrecere, te imbeti, te uiti dupa fete sau baieti, te trezesti, te doare capul, iei o pastila si te comporti ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat (stiu ca raspunsul meu nu are nicio legatura cu intrebarea).