A aparut primul roman al lui Bogdan Costin, Senior Copywriter la 23 Communication Ideas pe timp de zi si Writer pe timp de seara si de weekend, sau, daca vreti, cautator perseverent de insight-uri cu declinari diverse. Se numeste "Cum sa faci primul milion", dar daca il luati din ratiuni de parvenire o sa vedeti ca titlul este, ca sa pastram registrul publicitar romglezit, misleading. Personajul principal al cartii e suficient de generos sa le ofere o solutie celor care vor sa faca repede multi bani, dar stim ca orice solutie creativa nu merge excelent decat prima oara cand e folosita. Ramane ca restul platitorilor de rate sa regretam ca nu ne-au incoltit noua prima oara ideea si tupeul sa branduim moartea si sa gasim propriile metode neortodoxe de a sari etapele. Daca ati reusit sa uniti toate peticele din textul de mai sus o sa fie o placere sa parcurgeti cartea si raspunsurile user friendly date de Bogdan Costin despre debutul sau in proza.
Cum sa scrii primul roman. Debutul in proza al unui copywriter
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: