In speranta ca toata lumea si-a dat jos masca dupa seara trecuta, ca toti zombii s-au demachiat si toti scheletii au mai pus ceva carne pe ei, vreau sa va anunt ca isi face intrarea in scena unul dintre cele mai tari costume de Halloween de anul acesta. Sa nu va simtiti rusinati, dar Pepsi castiga premiul asta imaginar. In primul rand pentru curaj, caci s-a deghizat in Coca-Cola. O mantie cu logo-ul concurentei a fost suficienta (Pepsi e un baiat practic) cat sa starneasca controverse, caci daca vezi printul fara copy, ai intelege ca Pepsi s-a costumat in super eroul pe care vrea sa-l imite, asa cum fac copiii care se imbraca in Superman. Daca citesti insa si textul (We wish you a scary Halloween), poti intelege ca Pepsi vrea sa sperie pe toata lumea cu acest costum horror. Fiecare intelege ce vrea. Ideea vine de la Buzz in the Box, Bruxelles. Win or Fail?
[UPDATE] Halloween: Pepsi s-a deghizat in cel mai mare dusman
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: