Glumele sunt lucruri foarte fragile. In functie de felul in care sunt povestite si contextul in care cineva le asculta ele pot sa-si piarda din efect. Apoi mai sunt glumele la care numai unii rezoneaza. Vezi bancurile seci: "O clatita mergea prin desert" "Si?" "Si i-a cazut gemul". Cine poate sa explice asa ceva? Deci n-am pretentia sa inteleg umorul argentinienilor de la Saatchi & Saatchi Del Campo Nazca, agentia care a creat spotul "The Miraculous Hen" pentru Andes Barley Wine. Mai mult, nu pot sa pricep ce anume a declansat ideea de a folosi o gaina pentru a anunta editia limitata de vinuri de la Andes. Ceea ce nu ma impiedica sa cred despre spot ca e delicios de amuzant:
Imi place si cum se succed cadrele in reclama asta, cum povestea creste de la descoperirea gainii care face, nu oua de aur, ci sticle de vin pana la punctul culminant, in care magia se risipeste si gaina se intoarce la a face oua obisnuite. Pe ritmurile melodiei "Chicken Walk" a lui Angelo Di Crescenzo.