Draga jurnalule, azi mi-am uitat ochelarii acasa

Draga jurnalule, azi mi-am uitat ochelarii acasa

Daca eu nu inteleg drama purtatorilor de ochelari de vedere, atunci cine? Am trecut prin "e prea intuneric, citeste-mi si mie pretul", "nu bat pana acolo, mai stai sa se apropie autobuzul" sau "zi-mi si mie cine ma suna" in zilele in care imi uitam ochelarii pe undeva. Sau in serile de sambata, cand ma razvrateam impotriva conditiei mele si pur si simplu ii lasam acasa. Deci scenariul reclamei "Workout" de la Specsavers, distribuitor de ochelari si dispozitive pentru auz, mi se pare perfect credibil. Ba mai mult, ma si vad in locul antrenoarei de fitness care greseste sala si invata o adunatura de bunici si bunicute miscari de aerobic, pe ritmurile suave LMFAO. Ma rog, daca as fi sportiva si n-as simti ca-mi dau duhul dupa 100 de metri de alergari. Dar asta e cu totul alt defect. In fine, plauzibil poate mi se pare doar mie. In schimb, amuzant sper sa va fi se para si voua:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related