In cazul Rosiei Montane, si cei contra, si cei pro inceperii proiectului de exploatare au stiut sa-si promoveze ingenios cauzele. Asa cum bine a observat colegul Ionut Maxim aici. Din punctul meu de vedere, dintre cele mai convingatoare modalitati de comunicare a mesajului e cea mai recenta actiune de guerrilla gandita de grupul Uniti Salvam. Il numesc asa pentru ca tabara care se opune exploatarii miniere de la Rosia Montana nu are lideri si foloseste o pagina de Facebook pentru a-si comunica parerile si obiectiile. Unul dintre argumentele celor de partea care se opune proiectului e cel ecologic: cianurile folosite pentru minerit ar cauza daune ireparabile mediului inconjurator. Asa ca reprezentantii Uniti Salvam s-au gandit sa comunice asta publicului larg lipind stickere cu textul "Nu contine cianura. Inca" pe produse distribuite in market-uri. Nu stiu ce parere au lanturile de magazine despre toate astea, dar gasiti mai jos cum se vede mesajul la raft:
Produse care nu contin cianura. Inca.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: