Poezia devine moneda de schimb in urmatoarea activare Julius Meinl

Poezia devine moneda de schimb in urmatoarea activare Julius Meinl

Pe 25 octombrie, in 80 de cafenele partenere Julius Meinl din tara, oamenii  vor putea plati cu versuri pentru cafeaua pe care o beau. Activarea face parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai buna”, prin care brandul urmareste readucerea poeziei in atentia publicului larg, anunta un comunicat din partea Heist Industries.

Initiativa vine in continuarea activarii organizate de Julius Meinl la metrou acum aproape 3 saptamani, cand o parte dintre trenuri au circulat timp de doua zile tapetate cu post-it-uri cu versuri. Urmarind aceeasi idee, de a infrumuseta ziua oamenilor prin poezie, noul eveniment isi propune sa lanseze singura zi din an in care versurile devin moneda de schimb.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related