VERLA a oferit ingredientele publicitare la Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL

VERLA a oferit ingredientele publicitare la Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL

Prima editie a competitiei culinare intre creativi s-a incheiat, dar deja o asteptam pe urmatoarea. Aceasta editie fost posibila datorita ingredientelor publicitare oferite de VERLA, care au transformat bucatariile Kuxa Studio in cele mai creative spatii pentru publicitarii participanti.

Inca din parcare, toti cei prezenti la eveniment au fost intampinati de un “lounge”, unde a fost montat un banner urias cu o bucatarie hazlie ca de desen animat. Asta ca sa intram in mood-ul unei competitii culinare creative.

Mai departe, ajungand la intrarea in bucatariile Kuxa Studio, am simtit o adiere de menta si pe jos un covor pe care au fost ilustrate randuri de menta si un pavaj frantuzesc. Toate au fost extrem de binevenite, aerul fresh si look-ul frantuzesc te indemnau la delicii si capricii.

Fiecare echipa a primit inainte de competitie sorturi personalizate cu logo-ul lor, iar sustinatorii au fost invitati sa faca galerie stand pe canapeaua “bucatarasilor veseli” si pe pufii personalizati cu logo-ul fiecarei echipe participante, care in final, au ajuns chiar in agentii. Toate aceste ingrediente de competitie au fost oferite de VERLA.

Odata extras brief-ul creativ, au existat tabele magnetice unde au fost afisate exact indatoririle culinare pentru competitie, pentru fiecare echipa in parte. Alaturi de tabele au fost montate si clasamentele cu toate echipele, unde s-a tinut live scoring pe toate durata Cupei.

  

In timp ce mirosurile ne-au ametit la fiecare preparat gatit, in fundal a existat un ecran de proiectie in forma de cratita, oferit de asemenea de VERLA, unde rulau in permanenta logo-urile echipelor si design-urile de sorturi.

Dupa o ora jumatate de gatit si gateala in farfurii, urma evaluarea din partea juriului, a carui colt de jurizare era personalizat cu perne comfortabile inscriptionate cu diverse mesaje amuzante din lumea creativilor.

 

La final, fiecare echipa a ajuns la foto panelul bucatarilor, unde s-a distrat cu diverse accesorii si tinute magnetice care putea fi schimbate de la o poza la alta. Posturile din bucatarii au avut un perete lateral, unde era anuntata urmatoarea batalie culinara prin lipirea logo-urilor magnetice ale echipelor urmatoare.

Acum, ne ramane doar sa asteptam editia a doua si sa ne perfectionam tehnicile si cunostintele culinare.

Despre VERLA

VERLA a oferit o mostra din materialele sale la Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL si a demonstrat publicitarilor ca poate sustine cu solutii potrivite cele mai creative idei, prezentandu-le de aceasta data integrate la tot pasul in Cupa in timpul ce restul participantilor se luptau pentru titlul de Agentia Anului la Gatit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related