Incepand cu luna august, grupul Leo Burnett asigura pentru BRD servicii de comunicare integrata. Contractul de colaborare a fost stabilit pentru o perioada de trei ani, timp in care Leo Burnett va asigura servicii de ATL, strategie de brand, comunicare online si PR, informeaza un comunicat emis de agentie. Agentia va propune o noua directie de comunicare pe termen mediu-lung si va implementa campanii integrate pentru BRD, atat pentru sustinerea imaginii companiei in randul publicului tinta, cat si pentru promovarea eficienta a produselor si serviciilor bancii.
“Am demarat acest proces de selectie in ideea de a gasi un partener capabil sa inteleaga activitatea bancii, provocarile la care trebuie sa raspundem, dificultatile cu care ne confruntam in contextul complex al pietei din Romania. Am dorit o agentie creativa, insa nu doar atat. Partenerul nostru trebuie sa ne sprijine demersul comercial printr-o strategie adecvata si sa poata fi capabil sa integreze canalele de comunicare in campanii de succes, cu impact direct in pozitia noastra pe piata. Avem deci toate motivele sa credem ca vom face echipa buna cu noua noastra agentie”, a spus Flavia Popa (Secretar General, BRD Groupe Societe Generale).